Tuesday, June 26, 2012

*****မိတ္ေဆြေကာင္းနဲ႔ ေပါင္းမိၾကေစဖုိ႔ (၁၂) *****


(၁ဝ) တန္ခိုးပလိေဗာဓ

      တန္ခိုး ဟူသည္ကား ပုထုဇဥ္တုိ႔၌ ျဖစ္ေသာ တန္ခိုးတည္း။ မွန္ေပ၏၊ ထိုပုထုဇဥ္တန္ခိုးသည္ ပက္လက္အိပ္တတ္ ကာမွ် သူငယ္ကဲ့သို႔၎၊ ေကာက္ႏုကဲ့သို႔၎ (မပ်က္ေအာင္) ေဆာင္ထားရန္ခက္ခဲ၏၊ အနည္းငယ္မွ်ေသာ အေႏွာက္အယွက္ ျဖင့္ပင္ ပ်က္စီးတတ္၏။ ထိုတန္ခိုးသည္ ဝိပႆနာ၏(သာ) ပလိေဗာဓ ျဖစ္သည္၊ သမာဓိ၏ ပလိေဗာဓကား) မျဖစ္ေပ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သမာဓိတုိ႔ေရာက္ၿပီးမွ(သာ) (ထို တန္ခိုးသို႔) ေရာက္ႏိုင္ျခင္းေၾကာင့္တည္း။ ထို႔ေၾကာင့္ ဝိပႆနာကို အလိုရွိေသာသူသည္ တန္ခိုးဟူေသာ ပလိေဗာဓကို (လည္း) ျဖတ္အပ္၏။

    မဂ္ဖုိလ္နိဗၺာန္သြားရာလမ္းခရီး၌ အခက္ခဲ အတားဆီးမ်ားစြာရွိေနေၾကာင္းကုိ ေရွး၌ေဖာ္ျပခဲ႔ျပီးေသာ ပုိ႔စ္မ်ားအရ သေဘာေပါက္ၾကျပီးျဖစ္ေပလိမ္႔မည္ျဖစ္၏။
      ပရိယတ္က်မ္းစာမ်ားသည္လမ္းညႊန္မ်ားျဖစ္ေနေပမယ္႔ ျငိကပ္ေနမိၾကလွ်င္ လုိရာခရီးေရာက္ဖုိ႔ ျဖစ္ႏုိင္ေတာ႔မည္ကား မဟုတ္ေပ။ ေလွသည္တဖက္ကမ္းသုိ႔ လြယ္ကူေခ်ာေမြ႔စြာ ကူူးေျမာက္ႏုိင္ၾကဖုိ႔သာတည္း ထုိေလွကုိ ေက်းဇူးၾကီးလွဘိ၏ဟု မိမိခရီးတစ္ေယာက္ဦးထိပ္ရြက္သယ္ေဆာင္သြားဖုိ႔ ၾကိဳးစားမိလွ်င္ကား မုိက္မဲရာက်ေပလိမ္႔မည္ျဖစ္၏။


    ယခုလည္း ေရွးပလိေဗာဓကုိးပါးကုိပယ္ခြါကာ ကမၼ႒ာန္းတရားကုိၾကိဳးစားအားထုတ္ႏုိင္လာသူတစ္ေယာက္အဖုိ႔ ပုိ၍ခက္ခဲေသာ အတားဆီးတစ္ခုကား သမာဓိစခန္းအေရာက္ ကုိယ္ေပ်ာက္၀ိဇၨာတစ္ေယာက္ကဲ႔သုိ႔ ေလာကီအဘိညာဏ္တန္ခုိးမ်ား ရရွိလာရာမွ တြယ္တာကပ္ျငိေနမိျခင္းတည္း။

     အရွင္အႏုရုဒၶါပင္လွ်င္ေသာတာပန္ျဖစ္သည္အထိ လမ္းမွန္ကုိေလွ်ာက္ခဲ႔ျပီးပါလွ်က္ အထက္မဂ္စခန္းမတက္လွမ္းႏုိင္လုိ႔ အရွင္သာရိပုတၱရာေထရ္ျမတ္ထံ ခ်ဥ္းကပ္ေလွ်ာက္ထားရာမွ-
    သင္သည္ ဒိဗၺစကၡဳ တန္ခိုိးအဘိညာဥ္ျဖင္႔ ေလာကၾကီးတစ္ခုလုံးကုိ ထြင္းေဖာက္ျမင္ႏုိင္ျခင္းအေပၚ ငါကဲ႔သုိ႔ ၾကိဳးစားပြားမ်ားအားထုတ္သူသာ ျမင္ႏုိင္စြမ္းရွိသည္ဟု အထင္ၾကီးမွဴမာနတရားက ၾကားမွာ အတားဆီးျပဳထားသျဖင္႔ အထက္မဂ္စခန္းမတက္လွမ္းႏုိင္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊
     ေရွ႔တစ္စခန္းတက္ဖုိ႔ တည္ၾကည္ျငိမ္သက္ေအာင္ စုစည္းမရေတာ႔ပဲ စိတ္ပ်ံလြင္႔မွူျဖစ္ကာ ဥဒၶစၥပါ၀င္ေရာက္လာေၾကာင္း၊ ထုိတန္ခုိးဣဒၶိပါဒ္နဲ႔စပ္တဲ႔မာနကုိ မွန္ကန္စြာမျမင္ႏုိင္တဲ႔အခါမွ
     ငါဘာေၾကာင္႔ေရွ႔မေရာက္ရပါလိ္မ္႔ဟု ကုကၠဳစၥတရား
ျဖစ္ပြားလာေသာေၾကာင္႔၄င္း၊
      ယင္း မာန၊ဥဒၶစၥ ၊ကုကၰဳစၥ တရားသုံးပါးက လမ္းလႊဲျပလုိက္လုိ႔ လမ္းေလွ်ာက္ရင္းလမ္းေပ်ာက္သြားရတာလုိ႔  အခ်က္က်က်ေထာက္ျပလုိက္ေတာ႔မွ  ထုိတရားေတြပယ္ခြါျပီး အထက္မဂ္ဖုိလ္မ်ားရရွိသြားတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
      ဒီေနရာမွာ စကားစပ္၍ ၀ိပႆနာဓမၼလမ္းေၾကာင္းေပၚမွ  အတားအဆီး(၁၀)မ်ိဳးအေၾကာင္းကုိ တင္ျပေပးခ်င္ပါေသးတယ္။
                           ……………………………………………….

      သမၼႆနညာဏ္နဲ႔ မွန္ကန္စြာရွူျမင္သုံးသပ္လုိက္ေသာအခါမွာ ဥယဗၺယာႏုပႆနာမည္ေသာ ႏုေသာ တရုဏဝိပႆနာဉာဏ္အဆင္႔ကုိရရွိေလသည္ ထုိအခါ

မ်ိဳးမွာ(၁၀)ပါးေသာ ဝိပႆနာ ညစ္ညဴးေၾကာင္း ဥပကၠိေလသ တုိ႔သည္ ျဖစ္ေပၚလာၾကကုန္၏၊

      ထုိဝိပႆနာ ညစ္ညဴးေၾကာင္း ဥပကၠိေလသတုိ႔သည္ မဂ္ ဖိုလ္ နိဗၺာန္ ဟူေသာ ပဋိေဝဓသို႔ ေရာက္ၿပီးေသာ အရိယာသာဝက အား၎, ေဖာက္ျပန္ မွားယြင္းစြာ က်င့္ေသာ ပုဂၢိဳလ္အား၎, ကမၼ႒ာန္းကို ခ်ထား၍ ရပ္နားေနေသာ ပုဂၢိဳလ္အား၎, ပ်င္းရိ(စြာ အားထုတ္ေန)ေသာ ပုဂၢိဳလ္အား၎ မျဖစ္ေပၚကုန္။၊

       အမွန္အားျဖင့္ေသာ္ကား နည္းလမ္းမွန္စြာ က်င့္သည္ ျဖစ္၍ မျပတ္ မစဲ အားထုတ္ေနေသာ (ဥဒယဗၺယဉာဏ္ ျဖစ္ေပၚသည္တိုင္ေအာင္) အားထုတ္စျပဳၿပီးေသာ ဝိပႆနာ ႐ႈသူျဖစ္ေသာ အမ်ဳိးေကာင္းသားအားသာ ဓမၼလမ္းခရီးထက္၀က္မွ ႏွစ္သက္ဖြယ္ေကာင္းေသာ အာရုံမ်ားအျဖစ္ ေပၚေပါက္လာၾကကုန္၏။ထုိတရားမ်ားကုိအျပစ္တရား မဂ္ဖုိလ္၏အတားအဆီးအျဖစ္ အနိစၥတရား၊ဒုကၡတရား၊အနတၱေတြသာတည္းဟု ရွူပြားပယ္သတ္ႏုိင္သူအတြက္ ျပႆနာတစ္စုံတစ္ရာမရွိႏုိင္ေသာ္လည္း ၊ဒါရွူပြားလုိ႔ မဂ္ေပၚလာတာ၊ ငါၾကိဳးစားလုိ႔ ငါသိႏုိင္တာစသည္ျဖင္႔ မေလ်ာ္ကန္ေသာစိတ္ထားမ်ား ကပ္ျငိမွုမ်ားျဖစ္လာလွ်င္ေသာ္ကား ဆူးလွည္းၾကီးေမာင္းလာဘိသကဲ႔သုိ႔ ဟုိျငိဒီခ်ိပ္ျဖစ္ကာ ခရီးလမ္းေပ်ာက္ရေလေတာ႔၏။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ၀ိပႆနာ၏အညစ္ေၾကးဟုသာ ဆုိရေလသည္။ ဒီိတရားမ်ားမေပၚလာၾကပဲ မဂ္ဖုိလ္ရသြားပါသည္ဟူလွ်င္လည္း အဓိမာနသက္သက္မွ်သာျဖစ္ျပီး နည္းမွန္လမ္းမွန္မဟုတ္ျပန္ေခ်။


ထိုဆယ္ပါးေသာ ဥပကၠိေလသတုိ႔သည္ အဘယ္သည္တုိ႔ နည္းဟူမူ ?
(၁) ၾသဘာသ-အေရာင္အလင္း၊
(၂) ဉာဏဉာဏ္၊
(၃) ပီတိ-ႏွစ္သိမ့္ဝမ္းေျမာက္ျခင္း၊
(၄) ပႆဒၶိ-ၿငိမ္းေအးျခင္း၊
(၅) သုခ-ခ်မ္းသာျခင္း၊
(၆) အဓိ ေမာကၡ- ယံုၾကည္ဆံုးျဖတ္ျခင္း၊
(၇) ပဂၢဟ-ခ်ီးေျမႇာက္ အားထုတ္ျခင္း၊
(၈) ဥပ႒ာန-သတိထင္ျခင္း၊
(၉) ဥေပကၡာ-အညီအမွ် လ်စ္လ်ဴ ႐ႈျခင္း၊
(၁ဝ) နိကႏၲိ-ၿငိကပ္တြယ္တာျခင္း၊ တုိ႔တည္း။

     မၿမဲဟု ႏွလံုးသြင္းေသာ ပုဂၢိဳလ္အား အေရာင္အလင္းသည္ ျဖစ္ေပၚလာ ၏၊ ''အေရာင္အလင္းသည္ တရားထူးတည္း''ဟု အေရာင္အလင္းကို ႏွလံုးသြင္း ဆင္ျခင္၍ ႏွစ္သက္ေနတတ္ေလသည္ ။ခရီးသြားရင္း မ်က္လွည္႔၀င္ၾကည္႔ေနမိ၏သုိ႔တည္း ၊မိမိ၏ ပင္မအလုပ္ လကၡဏာေရးသုံးပါးကုိႏွလုံးထားမပြားပဲ လမ္းလြဲလုိက္မိမွဴေၾကာင္႔ စိတ္ပ်ံ႔လြင္႔မွဴ ဥဒၶစၥျဖစ္ကာ အနိစၥ၊ဒုကၡ၊အနတၱတရားမ်ားကုို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မသိႏုိင္ေတာ႔ေခ်။
ပီတိ၊ပႆဒၶိစသည္ျဖစ္ေပၚလာလွ်င္လည္း ထုိနည္းတူစြာပင္ လမ္းလြဲသြားတတ္ေလသည္။

      ထၾုိသဘာသ စေသာ ဥပကၠိေလသဆယ္ပါးတုိ႔တြင္  ၾသဘာသ အေရာင္ အလင္း ဟူသည္မွာ ဝိပႆနာ (စိတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ) အေရာင္အလင္းတည္း။ ထို အေရာင္အလင္း ျဖစ္လတ္ေသာ္ ေယာဂီပုဂၢိဳလ္သည္ ''ဤမွ ေရွးကာလ၌ ငါ့အား ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ အေရာင္အလင္းသည္ စင္စစ္အားျဖင့္ မျဖစ္ေပၚခဲ့ဘူးေသး၊ မခြၽတ္ ဧကန္ပင္ ငါသည္ မဂ္သို႔ ေရာက္ၿပီ ဖိုလ္သို႔ ေရာက္ၿပီ''ဟု သာယာမွဴတဏွာျဖစ္လာကာ တရားစစ္တရားမွန္မ်ားေပ်ာက္ရေလေတာ႔၏။

      ထိုသို႔ (ျဖစ္ေပၚလာ)ေသာ ဤအလင္းေရာင္သည္ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား တင္ပလႅင္ေခြ အရပ္ ဌာနကိုသာလွ်င္ လင္းေစလ်က္ ျဖစ္ေပၚ၏၊ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား တိုက္ခန္းတြင္းအရပ္ကို။ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား တိုက္ခန္း အျပင္ဘက္ကို ေသာ္လည္း။ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား တေက်ာင္းလံုးကို။ တဂါဝုတ္ အရပ္ကို။ ယူဇနာခြဲ အရပ္ကို။ တယူဇနာ အရပ္ကို။ ႏွစ္ယူဇနာအရပ္ကို။ သံုးယူဇနာအရပ္ကို။ပ။ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား ေျမျပင္မွ အကနိ႒ ျဗဟၼာျပည္တိုင္ေအာင္ တခုတည္း ေသာ အေရာင္ အလင္း ရွိသည္ကို ျပဳလ်က္ ျဖစ္ေပၚ၏၊ ျမတ္စြာဘုရားမွာ မူကား တေသာင္းေသာ ေလာကဓာတ္ကို လင္းေစ လ်က္ ျဖစ္ေပၚေလ၏။

       သီဟိုဠ္က်ြန္း စိတၱလေတာင္တြင္ နံရံ ႏွစ္ထပ္ ရွိေသာ ေက်ာင္းေဆာင္၏ အတြင္း၌ ၂-ပါးေသာ မေထရ္တုိ႔သည္ ထိုင္လ်က္ ေနကုန္၏။ ထုိေန႔သည္လည္း လကြယ္ ဥပုသ္ေန႔ ျဖစ္၏၊ အရပ္မ်က္ႏွာတုိ႔ကို မိုဃ္းတိမ္လႊာ ဖံုးအုပ္လ်က္ ရွိ၏၊ ညဥ့္အခ်ိန္၌ အဂၤါေလးပါး ရွိေသာ အေမွာင္သည္ ျဖစ္လ်က္ ရွိ၏၊
       ထိုအခါ တပါးေသာ မေထရ္က ''အရွင္ဘုရား၊ ယခုအခါ အကြၽႏ္ုပ္မွာ ေစတီယင္ျပင္က သီဟာသနေခၚ ျမတ္ေသာ ေနရာ၌ ငါးပါးေသာ အဆင္းရွိေသာ ပန္းတုိ႔သည္ ထင္ေပၚေနပါကုန္၏''ဟု ဆို၏။

      ထိုမေထရ္ကို အျခားမေထရ္က ''ငါ့ရွင္၊ အ့ံဖြယ္ မဟုတ္သည္ကို ေျပာဘိ၏၊ ငါ့မွာမူ ယခုအခါ မဟာသမုဒၵရာထဲက တယူဇနာခန္႔ က်ယ္ေသာ အရပ္၌ ငါးႏွင့္လိပ္တုိ႔သည္ ထင္ေပၚေနကုန္၏''ဟု ဆုိ၏။ ဤ ဝိပႆနာညစ္ညဴးေၾကာင္း ဥပကၠိေလသသည္ မ်ားေသာအားျဖင့္ သမထႏွင့္ ဝိပႆနာ ႏွစ္ပါးလံုးကို ရေသာသူ အား ျဖစ္တတ္၏၊ သမထႏွင့္ ဝိပႆနာ ႏွစ္ပါးလံုးကို ရေသာ ထိုေယာဂီသည္ သမာပတ္ျဖင့္ ခြါအပ္ၿပီးေသာ ကိေလသာ တုိ႔၏ မျဖစ္ေပၚလာျခင္းေၾကာင့္ ''ငါသည္ ရဟႏၲာတည္း''ဟု ထင္ေသာ စိတ္ကို ျဖစ္ေစ၏၊

       တလဂၤရအရပ္၌ သီတင္းသံုးေသာ ဓမၼဒိႏၷ မေထရ္အမည္ရွိေသာ ကြဲျပား ထူးျခားေသာ ပဋိသမ႓ိဒါႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ရဟႏၲာမေထရ္ႀကီး တပါးသည္ မ်ားစြာေသာ ရဟန္းသံဃာအား  အဆံုးအမၾသဝါဒ ေပးေသာ မေထရ္ ျဖစ္သတတ္၊ ထို ဓမၼဒိႏၷမေထရ္သည္ တေန႔ေသာအခါ မိမိ၏ ေန႔သန္႔စင္ရာအရပ္၌ ထုိင္ေနလ်က္ ''ငါတုိ႔၏ ဆရာျဖစ္ေသာ ဥစၥဝါလိကအရပ္၌ သီတင္းသံုးေသာ မဟာနာဂမေထရ္ႀကီးအား ရဟန္းအျဖစ္ ကိစၥသည္ အၿပီးအဆံုး သို႔ေရာက္ၿပီေလေလာ၊ မေရာက္ေသးဘူး ေလေလာ''ဟု ဆင္ျခင္လတ္ေသာ္ ထိုမေထရ္ႀကီး၏ ပုထုဇဥ္ အျဖစ္ကုိသာလွ်င္ ေတြ႔ျမင္၍ ''ငါမသြားသည္ရွိေသာ္ ပုထုဇဥ္၏ ေသျခင္းကိုသာလွ်င္ ျပဳရရွာလိမ့္မည္''ဟု သိေသာေၾကာင့္ တန္ခိုးျဖင့္ ေကာင္းကင္သုိ႔ ပ်ံတက္သြားၿပီးလွ်င္ ေန႔သန္႔စင္ရာ အရပ္၌ ထုိင္ေနေသာ မဟာနာဂမေထရ္ႀကီး၏ အနီး၌ သက္ဆင္း၍ ရွိခိုးလ်က္ အ႐ုိအေသေပးမႈ ဝတ္ကို ျပဳၿပီးလွ်င္ တခုေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေနေလ၏၊

      ''ငါ့ရွင္ ဓမၼဒိႏၷ၊ အခါမဟုတ္ပဲ အဘယ့္ေၾကာင့္ လာသနည္း''ဟု ေမးလတ္ေသာ္ ''ျပႆနာကို ေမးျခင္းငွါ လာခဲ့ပါသည္ အရွင္ဘုရား''ဟု ေလွ်ာက္၏၊ ထိုအခါ ''ငါ့ရွင္၊ ေမးေပေတာ့၊ သိလွ်င္ ေျဖကုန္အ့ံ''ဟု ဆိုလတ္ေသာ္ ျပႆနာေပါင္း တေထာင္ကို ေမးေလွ်ာက္ေလ၏။
မဟာနာဂ မေထရ္သည္ ေမးတိုင္း ေမးတိုင္းကို ၿငိတြယ္ ဖင့္ေႏွးျခင္း မရွိမူ၍သာလွ်င္ ေျဖၾကားေလ၏။

      ထိုအခါ ''အရွင္ဘုရား၊ အရွင္ဘုရားတုိ႔၏ ဉာဏ္သည္ အလြန္ပင္ ထက္ျမက္ပါေပသည္။ အရွင္ဘုရားတုိ႔သည္ ဤ တရားကို ဘယ္ အခါက ရထားပါသနည္း''ဟု ေလွ်ာက္ထားလတ္ေသာ္ ''ယခုအခါမွ အႏွစ္ေျခာက္ဆယ္ ကာလက ရခဲ့သည္ ငါ့ရွင္''ဟုဆုိ၏။ ''အရွင္ဘုရား၊ သမာဓိကိုလည္း အသံုးျပဳပါကုန္ေသး သေလာ''ဟု ေမးလတ္ေသာ္ ''ငါ့ရွင္၊ ဤသမာဓိကို အသံုးျပဳျခင္းသည္ ဝန္မေလး''ဟု ဆို၏။
     ''သို႔ျဖစ္လွ်င္ အရွင္ဘုရား၊ ဆင္တေကာင္ကို ဖန္ဆင္း ပါကုန္ေလာ့''ဟု ေလွ်ာက္၏။ မဟာနာဂ မေထရ္သည္ အလံုးစံု ျဖဴေသာ ဆင္ကို (အလိညာဥ္ျဖင့္) ဖန္ဆင္း၏။ ''အရွင္ဘုရား၊ ယခုအခါ ဤဆင္သည္ နား႐ြက္ကုပ္ လ်က္ အၿမီးကို ေထာင္၍ ႏွာေမာင္းကို ခံတြင္း၌ ထည့္ၿပီးလွ်င္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ ေကာင္းေသာ ဆင္ေအာ္သံကို ျပဳလ်က္ အရွင္ဘုရားတုိ႔ဆီသို႔ ေရွး႐ႈ ျပဳလ်က္ လာေအာင္ ထိုဆင္ကို ျပဳပါကုန္ဦးေလာ့''ဟု ေလွ်ာက္၏။
       မဟာနာဂမေထရ္သည္ ထိုသို႔ ေလွ်ာက္သည့္အတိုင္း ျပဳၿပီးလွ်င္ လ်င္ေသာ အဟုန္ျဖင့္ ေျပးလာေသာ ဆင္၏ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းေသာ အျခင္းအရာကို ျမင္လတ္ေသာ္ သူဖန္ဆင္းသည္႔ဆင္ကုိ သူပင္လွ်င္ေၾကာက္လန္႔သြားျပီး ထ၍ ေျပးရန္ အားထုတ္ေလ၏။ ထိုသို႔ (ေျပးရန္အားထုတ္)ေသာ ဤမဟာနာရမေထရ္ကို ဓမၼဒိႏၷ ရဟႏၲာ မေထရ္သည္ လက္ကို ဆန္႔၍ သကၤန္းစြန္၌ ဆြဲကိုင္လ်က္ ''အရွင္ဘုရား၊ ရဟႏၲာပုဂၢိဳလ္အား ေၾကာက္႐ြံ႔ျခင္း မည္သည္ ရွိပါ ေသးသေလာ''ဟု ေလွ်ာက္၏။

      ထိုမဟာနာဂမေထရ္သည္ ထိုအခါ၌ မိမိ၏ ပုထုဇဥ္အျဖစ္ကို သိ၍ ''ငါ့ရွင္ ဓမၼဒိႏၷ၊ ငါ၏ အားထား မွီခိုရာ ျဖစ္ပါေလာ့'' ဟု ဆိုလ်က္ ေျခရင္း (ေျခအနီး)၌ ေဆာင့္ေၾကာင့္ ထိုင္ေန၏။ ''အရွင္ဘုရား၊ အကြၽႏု္ပ္သည္ အရွင္ဘုရားတုိ႔၏ အားထားမွီခိုရာ ျဖစ္ေစမည္ဟု ရည္႐ြယ္၍ လာခဲ့ပါသည္၊ မစိုးရိမ္ပါကုန္လင့္''ဟု ဆို၍ ကမၼ႒ာန္းကို ေဟာၾကား၏။ မဟာ နာဂမေထရ္သည္ ကမၼ႒ာန္းကို ယူၿပီးလွ်င္ စႀကၤန္သို႔ တက္၍ (အားထုတ္ လတ္ေသာ္) တတိယ ေျခလွမ္း၌ပင္လွွ်င္ ရဟႏၲာ၏ အျဖစ္ဟူေသာ အျမတ္ဆံုး ဖိုလ္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူေလ၏။

      ထုိကဲ႔သုိ႔ လမ္းခုလပ္မွာ မိမိတုိ႔ရရွိထားေသာ အဆင္႔အတန္းမွာပဲ သာယာမေနမိၾကေစပဲ မိမိတို႔ေမွ်ာ္မွန္းထားသည္႔ ေနာက္ဆုံးပန္းတုိင္ အရဟတၱမဂ္ညာဏ္ဖုိလ္ညာဏ္တုိင္ေအာင္ ၾကိဳးစားပြားမ်ား အားထုတ္ႏုိင္ၾကေစရန္ ကမၼ႒ာန္းလမ္းခရီးမွ အတားအဆီးမ်ားကုိလည္း အသိညာဏ္ၾကီးၾကီးျဖင္႔ ေရွာင္ရွားျပီး ပန္းတုိင္အေရာက္သြားႏုိင္ၾကေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္တင္ျပေပးရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

     (မွတ္ခ်က္ ) ဤပလိေဗာဓနဲ႔ပတ္သက္တဲ႔စကားစုမ်ားဟာ ကႆပဘုရားသာသနာေနာက္ပုိင္းမွာ သာသနာေတာ္ၾကီးဆုတ္ယုတ္ပ်က္စီးလာျပီျဖစ္၍ သူတစ္ပါးကုိဆုံးမပဲံျပင္ဖုိ႔ထက္ ကုိယ္လြတ္လမ္းကုိယ္ပဲၾကိဳးစားအားထုတ္ၾကစုိ႔ရဲ႔လုိ႔ တုိ္င္ပင္ေဆြးေႏြးေနၾကတဲ႔ ရဟန္းေတာ္(၇)ပါးတုိ႔ေဆြးေႏြးခန္းမွာဗဟုသုတရၾကေစဖုိ႔
ၾကားညွပ္တင္ျပေပးလုိက္ရျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။

    ဆက္လက္ျပီး ထုိရဟန္းေတာ္(၇)ပါးရဲ႔ ဘယ္လုိဘယ္ပုံ
မိတ္ေဆြေကာင္းမ်ားျဖစ္ခဲ႔ၾကပုံကုိ အာရုံယူရင္း တင္ျပေပးသြားဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္ ။
                                  ေမတၱာမ်ားစြာျဖင္႔
                                …………………………………………………

                                           လကၤာအရွင္(မုံရြာ)

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

တရားဓမၼမ်ား နားၾကားရန္


Music

Good Bye ..