
ေတာ္ေတာ္ေတာ႔ ၾကာခဲ႔ပါျပီ မိမိသီရိလကၤာေရာက္ကာမွ လကၤာသုသာန္မ်ားသုိ႔သြားကာ သုသာန္ဓုတင္ေဆာက္တည္ေလ႔ရွိသူ (သုိ႔မဟုတ္) သုသာန္သြား၍ အသုဘဘာ၀နာပြားေလ႔ရွိသူ ဆရာေတာ္တစ္ပါးႏွင္႔ ေတြ႔ခဲ႔ရပါတယ္။
သုသာန္သုိ႔သြား၍ တရားအားထုတ္ေလ႔ရွိတာကုိေတာ႔ သူက သိခ်င္တာေလးတစ္ခုရွိလုိ႔ ေမးလာမွသိခြင္႔ရခဲ႔တာပါ။ တန္ခူးလႏွစ္သစ္ကူးကာလအတြင္းမွာ မိမိဆီဖုန္းဆက္ျပီး
“ေဟး…၀ိမလၾကီး၊တစ္ခုေလာက္ေမးခ်င္လုိ႔ကြ ၊မင္းကစာဖတ္ေလ႔ရွိေတာ႔ ေတြ႔မ်ားေတြ႔ဖူးသလားလုိ႔”
“မွန္ပါ၊ ဘုန္းၾကီး ၊မိန္႔ပါဘုရား ဘာမ်ားေမးခ်င္လုိ႔ပါလိမ္႔”ဆုိေတာ႔။
"သုသာန္ဓုတင္ေဆာက္တည္ရင္ ဘယ္လုိဘယ္လုိေတြက်င္႔ရပါသလဲ"..တဲ႔၊
"မွန္ပါ ဓုတင္ေျမာက္ခ်င္ရင္ေတာ႔ ညလူေျခတိတ္ခ်ိန္မွ သုသာန္သုိ႔သြားျပီးတရားဘာ၀နာပြားမ်ားရပါတယ္။ နံနက္အရုဏ္တက္လာသည္ႏွင္႔ မိမိသီတင္းသုံးရာေက်ာင္းသုိ႔ျပန္လာရပါတယ္ဘုရား"
“ေအးကြ၊အခု ငါကသၾကၤန္တြင္းမွာ ကုိလံဘုိထဲက သုသာန္တစ္ခုသြားျပီး
အသုဘဘာ၀နာရွူပြားမလုိ႔၊အဲဒါဓုတင္အေၾကာင္းလည္း နည္းနည္းပုိရွင္းရွင္းလင္းလင္းသိေအာင္ေမးၾကည္႔တာ၊ ဒါနဲ႔ သုသာန္မွာတရားအားထုတ္တဲ႔ရဟန္းက သက္သတ္လြတ္စားရတာဆုိ”
“မွန္ပါ ၊ အသားငါးမစားရင္ေတာ႔ ပုိေကာင္းတယ္၊ပုိအႏၱရာယ္ကင္းတယ္လုိ႔ေျပာၾကတယ္ဘုရား။ အ႒ကထာေတြမွာလည္း အသားငါးမစားသင္႔ေၾကာင္း ဖြင္႔ျပထားပါတယ္။ဒါေပမယ္႔ ဘုရားလက္ထက္ေတာ္ထဲကေန သာသနာ႔သမုိင္းတစ္ေလွ်ာက္မွာမည္သည္႔ရဟန္းေတာ္မွ် သုသာန္ဓုတင္ေဆာက္တည္လုိ႔ သက္သတ္လြတ္စားေနပါသည္၊အသားငါးေရွာင္ေနပါသည္လုိ႔ ဖြင္႔ဟ၀န္ခံထားတာမေတြ႔ရဖူးပါဘူး။ အသားငါးမေရွာင္ဘဲ ပုံမွန္ရရသမွ်ဆြမ္းဆြမ္းဟင္းတုိ႔ကုိဘုဥ္းေပးၾကတာလည္းျဖစ္မယ္။ဒါမွမဟုတ္ မိမိသုသာန္ဓုတင္အက်င္႔ က်င္႔ေနတာကုိ လူသိမခံလုိတာေၾကာင္႔ သပိတ္ထဲေရာက္လာမွပဲ မိမိမစားေတာ႔ဘဲ ေဘးဖယ္ထားလုိက္တာလည္းျဖစ္မယ္ဘုရား ။
ေသခ်ာတာကေတာ႔ ယခုေခတ္သက္သတ္လြတ္သမားမ်ားလုိ ငပိိေလးငံျပာရည္ေလးပုဇြန္ေျခာက္ေလးကမွ်မတုိ႔မထိေတာ႔ပဲေရွာင္တာေတာ႔မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။
ဟင္းခတ္အေမႊးအၾကိဳင္ထဲမွာပါလုိ႔ ဖယ္မရတာေတာ႔ ဘုဥ္းေပးၾကမယ္ပဲထင္ပါတယ္။ ဒီသက္သတ္လြတ္ကုိက်င္႔ျခင္းအားျဖင္႔အနိစၥ၊ဒုကၡ၊အနတၱလကၡဏာေရးသုံးတန္ရွုပြားေရးက အလြန္အလွမ္းေ၀းတယ္မဟုတ္ပါလားဘုရား။
အမွန္က သုသာန္ဓုတင္ေဆာက္တည္လုိ႔ အသားငါးမစားဘူးဆုိတာ ခႏၶာကုိယ္ကညွီနံမရေအာင္ ဘီလူးသားရဲသဘက္ေတြက ငါတုိ႔အသားၾကိဳက္သလုိ ဒီကုိယ္ေတာ္လည္းအသားၾကိဳက္တာပါပဲလားဟု မေတြးမထင္ေအာင္သာေရွာင္ၾကဥ္တဲ႔သေဘာျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေတာင္ ေရွာင္တယ္မေရွာင္ဘူး ဘယ္သူမွတတ္အပ္ေတာ႔မေျပာႏုိင္ပါဘူးဘုရား။ ဘုရားရွင္ကလည္းမေဟာခဲ႔သလုိ ဘယ္ရဟန္းေတာ္မွလည္းမိမိသက္သတ္လြတ္စားေနပါသည္လုိ႔ မေျပာခဲ႔တာကုိး။
တပည္႔ေတာ္ဖတ္ဖူးတဲ႔ မဂၢဇင္းေတြေဆာင္းပါးေတြအရဆုိရင္ေတာ႔ အသားငါးမစားတာပုိေကာင္းမယ္လုိ႔ထင္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးေဆးပညာအရလည္း အသားစားသူမ်ားက ေရာဂါပုိမ်ားတာတစ္ခ်က္၊ေနာက္ က်ားသစ္သား၊က်ားသား၊ျခေသၤ႔သားေတြမစားရဘူး စားရင္အဲဒီသတၱ၀ါေတြက အႏၱရာယ္ျပဳတတ္လုိ႔တဲ႔။ သူတုိ႔အသားေတြစားတာေတာ႔မၾကိဳက္တာေသခ်ာတာကုိး။
"စပါးၾကီးလုိ၊ငါန္းေဇာင္းလုိ ေျမြသားဟင္းခ်က္စားရင္ ေျမြေတြကသတ္စားသူကုိလုိက္ရွာဖုိ႔ အိိမ္ထိလုိက္လာၾကတယ္၊
စပါးၾကီးတစ္ေကာင္ရရင္ ႏွစ္ေကာင္ရဖုိ႔ေသခ်ာတယ္" ဆုိျပီး ေျပာစမွတ္ေတာင္ရွိတယ္ဘုရား။
ဒီေတာ႔ အင္အားၾကီးတဲ႔သတၱ၀ါေတြကအႏၱရာယ္ေပးသလုိ အႏၱရာယ္မေပးႏုိင္တဲ႔သတၱ၀ါေတြကလည္း သူတုိ႔အသားစားတာေတာ႔ ၾကိဳက္မွာမဟုတ္ဘူ။ ဥပမာ ေခြးသားခ်က္စားတဲ႔သူကုိ ေခြးေတြက ၀ုိင္းေဟာင္ေလ႔ရွိတယ္။ ႏြားသားဟင္းခ်က္စားသူကုိ အိမ္ကခုိင္းႏြားေတြက တရွူးရွုးေ၀ွ႔ဟန္ျပင္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္ဘုရား။
တစ္ခါ တပည္႔ေတာ္တုိ႔ လယ္တီဆရာေတာ္ၾကီးက ႏြားသားမစားေရးလုိက္လံေဟာၾကားေတာ႔ ၊တစ္ရြာအေရာက္မွာ တကာတစ္ေယာက္က ကုိယ္ၾကိဳက္လုိ႔ကုိယ္စားတာ ဘာျဖစ္လဲ စသည္ေဘးထုိင္ဘုေျပတာေနစဥ္ သူ႔ခုိင္းႏြားၾကီးကေျပးေ၀ွ႔လုိက္လုိ႔ ေပါင္က်ိဳးသြားရပါသတဲ႔။ ဒီေတာ႔ အသားဟင္းေတြကုိစားရင္ေတာ႔ ထုိက်ားႏြားစတဲ႔ သတၱ၀ါေတြကမႏွစ္သက္ၾကဘူး၊ အႏၱရာယ္ေပးၾကတယ္လုိ႔ပဲ ေကာက္ခ်က္ဆြဲရမယ္႔သေဘာရွိတယ္ဘုရား။
ရဟန္းဆုိတာကေတာ႔ ရရသမွ်နဲ႔ပဲ တင္းတိမ္ေရာင္႔ရဲရတယ္၊ အပူလုိလည္းအေအးရတယ္၊အေအးလုိလည္းအပူရတယ္လုိ႔ ဆုိထားတာကုိး ဒီေတာ႔လည္းအသားငါးမစားရဘူးလုိ႔ဘယ္လုိမွပညတ္လုိ႔မရပါဘူး။ အဲလုိပညတ္လုိက္မယ္ဆုိရင္လည္း သာသနာမၾကည္ညိဳတဲ႔လူေတြက ဆြမ္းထဲအသားေရာေက်ြးလုိက္မယ္ ။မစားၾကလုိ႔ တစ္ပတ္အတြင္းေသကုန္ၾကရင္လည္း
သာသနာအဆက္ျပတ္သြားႏုိင္တယ္၊စားလုိက္ရင္လည္း ပညတ္ခ်က္ကုိေဖာက္ဖ်က္ရာက်လိမ္႔မယ္။ ဒါ႔ေၾကာင္႔ ေတာေနရဟန္းမ်ားအႏၱရာယ္ကင္းေအာင္သာ အသားၾကီးဆယ္မ်ိဳးထဲက က်ားသားက်ားသစ္သားေျခေသၤ႔သားေတြမစားရလုိ႔ပညတ္ထားေတာ္မူခဲ႔တာျဖစ္ျပီး အ႒ကထာဆရာေတာ္ကလည္း သုသာန္ဓုတင္ေဆာင္မ်ား အႏၱရာယ္ကင္းေစရန္ အမဲသားငါးမ်ားေရွာင္သင္႔တယ္လုိ႔ အၾကံျပဳခဲ႔တာျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္ဘုရား။
တပည္႔ေတာ္ အလ်င္းသင္႔လွ်င္ ၀ိသုဒၶိမဂ္လာ သုသာန္ဓုတင္အေၾကာင္းေလး ရွာေဖြေရးသားေပးပါဦးမယ္”လုိ႔ အာမ၀ႏၱာျပဳ ကတိေပးလုိက္ပါတယ္။ ယခုတေလာမွာ မိမိတုိ႔သုသာန္ဓုတင္အေၾကာင္းေလးလည္း ေဆြးေႏြးျဖစ္တုန္း အခြင္႔ခါသင္႔သည္ႏွင္႔ ၀ိသုဒၶိမဂ္လာ သုသာန္ဓုတင္အေၾကာင္းရွာေဖြတင္ျပေပးလုိက္ရပါတယ္။
လကၤာအရွင္(မုံရြာ)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
သုသာန္ဓုတင္ ေဆာက္တည္ပုံ
သုသာန္ဓုတင္ကိုေဆာက္တည္လုိေသာရဟန္းေတာ္သည္-
''နသုသာနံ ပဋိကၡိပါမိ-သုသာန္မဟုတ္ေသာ အရပ္ကို ပယ္ပါ၏''ဟူ၍ျဖစ္ေစ၊
''ေသာသာနိကဂႍ သမာဒိယာမိ-သုသာန္၌ ေနေလ့ရွိေသာ ရဟန္း၏အေၾကာင္း အဂၤါေစတနာကို ေဆာက္တည္ပါ၏''ဟူ၍ျဖစ္ေစ တမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ေဆာက္တည္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
က်င့္သုံးပုံ က်င္႔သုံးနည္း
သူေသျမွဳပ္ရာ သုသာန္မွာသာေနရမည္။ အေလာင္းမ်ားျမွဳပ္ႏွံထားသည္မွာ ၁၂-ႏွစ္ တိုင္ေအာင္ ၾကာသြားျပီး အသုံးမျပဳေတာ႔သည္႔ သုသာန္သခ်ၤိင္းေဟာင္းမ်ားမွာလည္း ဓုတင္က်င္႔လုိ႔ရႏုိင္ပါတယ္။
ဒါေပမယ္႔ ႐ြာသစ္ကို တည္ေထာင္ကာစ သုသာန္ေနရာပါ သတ္မွတ္ထားၾကရာ ထုိေနရာမ်ိဳး၌
အေလာင္းတစ္ေလာင္းမွ်မျမွဳပ္ရေသးမီမွာ ဓုတင္က်င္႔လုိ႔မရေသးပါဘူး ။သခ်ၤိဳင္းနာမည္ရရုံသာရျပီး အေလာင္းျမဳပ္ႏွံမွဴမရွိေသးေသာေၾကာင္႔ျဖစ္ပါတယ္။
အထူးသတိျပဳဖြယ္ကား ထုိသုသာန္၌ေနေသာ ရဟန္းသည္ စႀကႍမ႑ပ္ စသည္တုိ႔ကို ျပဳေစ၍ ေညာင္ေစာင္း အင္းပ်ဥ္ ကို ခင္းေစ၍ ေသာက္ေရ သံုးေရကို တည္ထားေစ၍ တရားစာေပကို သင္ၾကားပို႔ခ်လ်က္ မေနအပ္။
ဤဓုတင္သည္ ေဆာင္ႏိုင္ခဲ၍အလြန္လည္းအႏၱရာယ္ၾကီးလွပါတယ္။ ရန္သူအလာကုိမေစာင္႔ေတာ႔ပဲ ရန္သူရွိရာသြားျပီး စစ္တုိက္ရသလုိပါပဲ ။အသုဘဘာ၀နာႏွင္႔ မရဏႆတိကုိလက္ကုိင္မထားပါက ခႏၶာကုိယ္မွာတြယ္တာမွဳအေပါက္ၾကားကေလးရွာျပီး သရဲတေစၦမ်ားလည္းပူးကပ္ကာ အႏၱရာယ္ေပးလာႏုိင္လုိ႔ မိမိသုသာန္ဓုတင္ေဆာက္တည္ ေနေၾကာင္းကို သံဃမထရ္ၾကီးအား အသိေပးေျပာၾကားထားရမွာျဖစ္တယ္။ နံနက္မုိးေသာက္လုိ႔မွ ဓုတင္ေဆာင္ပုဂၢိဳလ္ျပန္မလာပါက မေထရ္ၾကီးက သံဃာမ်ားေစလႊတ္၍ ေဘးအႏၱရာယ္ရွိမရွိ၊သြားေရာက္စုံစမ္းႏုိင္ဖုိ႔ သံဃာ့မေထရ္ၾကီးကုိ အသိေပးထားသင္႔ပါတယ္။
ခုိးသားဓားျပစသည္မ်ားလည္း သုသာန္မွာ လူသတ္၍စြန္႔ပစ္တတ္ၾကျခင္း၊ ဘ႑ာထုတ္မ်ားျမွဳပ္ႏွံထားတတ္ၾကျခင္းေၾကာင္႔ ေဘးအႏၱရာယ္တစ္စုံတရာေပၚက သက္ေသခံရေစရန္ ရြာလူၾကီးကုိလည္းအေၾကာင္းၾကားထားသင္႔တယ္၊ မေမ့မေလ်ာ့ ကမၼ႒ာန္းတရားရွူပြားျပီး စႀကၤံၾကြလွ်င္လည္း ထက္ဝက္ေသာ မ်က္စိျဖင့္ သူေကာင္ဖုတ္ရာ (ျမႇဳပ္ရာ) အရပ္ကို ၾကည့္လ်က္ အသုဘဘာ၀နာရွုပြားကာ စၾကၤံၾကြရမယ္ လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
သုသာန္သို႔ သြားေသာအခါ၌လည္း သြား႐ုိးလမ္းမမွ ဖဲ၍ လူသူေလးပါးမသိေအာင္ လွ်ဳ႔ိ ဝွက္သြားလာရမယ္။ လူေတြဆုိတာ ထူးထူးျခားျခားက်င္႔သူကုိမွ အထင္ၾကီးကတရုန္းရုန္းလွူၾကတန္းၾကႏွင္႔ မိမိ၏ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္ ရဟန္းတရားအလုပ္ပ်က္မည္စုိးေသာေၾကာင္႔ျဖစ္ပါတယ္။
ေန႔ခင္းကပင္ (သြား၍ သစ္ငုတ္ သစ္ပင္ ေတာင္ပို႔ စသည္ျဖင့္ ညဥ့္အခါ၌ မို႔မို႔မဲမဲ ျမင္ေကာင္း ေသာ) အာ႐ုံကို ပိုင္းျခားမွတ္သားထားရမယ္။ ညဥ့္အခါ၌ ထိုသစ္ငုတ္ စေသာ ဝတၳဳသည္ ထုိရဟန္းအား (တေစၧအသြင္) ထင္ျမင္လာလွ်င္ သရဲသဘက္မဟုတ္ လရိပ္ေၾကာင္႔ မဲမဲသဲသဲျမင္ကာ ေၾကာက္ဖြယ္ထင္ေနရျခင္းတည္းဟု မွန္ကန္စြာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏုိိင္ေအာင္လုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္..တဲ႔။
ညဥ့္အခါ၌ ဘီလူးတုိ႔လာေရာက္ေျခာက္လွန္႔ၾကပါက တစံုတခုေသာ ေျမခဲ ေက်ာက္ခဲစသည္ျဖင့္ မပစ္ခတ္ရ ၊ေမတၱာပုိ႔အမွ်ေပးေ၀ျခင္းကုိသာ ျပဳလုပ္ရမယ္။ သုသာန္သို႔ ေန႔စဥ္မပ်က္သြားျပီး သုသာန္၌ သန္းေခါင္ယာမ္ကို ကုန္ေစ၍ အရုဏ္တက္ျပီးမွ သုသာန္ကဖဲခြါရမယ္လုိ႔လည္း အဂၤုတၱရနိကာယ္ေဆာင္ ဆရာတုိ႔က မိန္႔ဆုိိထားၾကပါတယ္..တဲ႔။
ဘီလူးတို႔ ႀကိဳက္ႏွစ္ သက္ေသာ (ဆီေထြး) ႏွမ္းေထာင္း, ပဲထမင္း, ငါး, အမဲ, ႏုိ႔ရည္, ဆီ, တင္လဲ အစရွိေသာ ခဲဘြယ္စားဖြယ္ကိုလည္း အႏၱရာယ္ကင္းေစဖုိ႔ လည္းေရွာင္ၾကဥ္သင္႔တယ္ ၊ သုသာန္မွျပန္လာလွ်င္လည္း ဒါယကာတုိ႔က ဆြမ္းစသည္ဖိတ္မံလွ်င္ အိမ္တြင္းသို႔မ၀င္သင္႔ဘူး။ မေကာင္းဆုိး၀ါးမ်ားပူးကပ္လုိက္လာျပီး ထုိအိမ္သူအိမ္သားမ်ားအား ဒုကၡေပးျခင္း၊ ယင္းအိမ္မွာ အမဂၤလာတစ္စုံတစ္ရာျဖစ္လာပါကလည္း မိမိကုိယုိးစြပ္လာႏုိင္ျခင္းတုိ႔ေၾကာင္႔ျဖစ္ပါတယ္။
သုသာန္ဓုတင္အျပားသုံးပါး
သုသာန္ဓုတင္ က်င္႔သုံးသူကုိ သုံးမ်ဳိးသုံးစားခြဲျခားလုိ႔ရပါတယ္္၊
(၁) သူေသေကာင္ကို (ေန႔စဥ္) မျပတ္ျမွဳပ္ႏွံရာ, အေလာင္းေကာင္တုိ႔အပုပ္နံ႔တေထာင္းေထာင္းထရာေနရာ,ေန႔စဥ္မျပတ္ အသုဘပုိ႔သူတုိ႔ ငိုေႂကြးၾကရာေနရာမွာ ဓုတင္ေဆာက္တည္သူဟာ ဥကၠဌ-အျမတ္ဆုံးဓုတင္ေဆာင္ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္ပါတယ္။
(၂)အထက္ပါအဂၤါသုံးပါးလုံးမစုံေပမယ္႔ တစ္ပါးပါးနဲ႔ညီညႊတ္တဲ႔ေနရာမွာ ဓုတင္ေဆာက္တည္သူကုိေတာ႔ မဇၥ်ိမ-အလည္အလတ္အဆင္႔ရွိတဲ႔ဓုတင္ေဆာင္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
(၃) သုသာန္မည္ကာမတၱ သခ်ိဳင္းေဟာင္းမွာ ဓုတင္က်င္႔လွ်င္ကား ေအာက္ထစ္ဆုံးပုဂၢဳိလ္ျဖစ္ျပီး ၊သူေသေကာင္မ်ား၊ ငုိေၾကြးသူမ်ားကုိမျမင္ရ၍ အက်ိဳးမ်ားလွမည္ေတာ႔မဟုတ္ေခ် ၊သုိ႔ေသာ္ လူသူအေရာက္အေပါက္မရွိ၍ ၀ိပႆနာကမၼ႒ာန္းကုိေတာ႔ ပြားမ်ားအားထုတ္လုိ႔ေကာင္းသည္႔ ေနရာမြန္တစ္ခုပင္ျဖစ္၍ က်င္႔ၾကံအားထုတ္သင္႔ပါတယ္။။
အထက္ပါ ဓုတင္ေဆာင္ ပုဂၢိဳလ္တုိ႔ ဓုတင္သည္ သုသာန္မဟုတ္ေသာ အရပ္မွာအရုဏ္တက္သည္ႏွင္႔ သီတင္းသုံးမိသည္ႏွင္႔ ဓုတင္လည္းပ်က္စီးသြားပါတယ္။
သုသာန္ဓုတင္၏ အက်ဳိးအာနိသင္
ယင္းသုိ႔ပြားမ်ားအားထုတ္ေဆာက္တည္ျခင္းျဖင္႔
(၁) ေသရေခ်အ့ံဟု အမွတ္သတိကို ရျခင္း၊
(၂) မေမ့မေလ်ာ့ ေနေလ့ရွိသည္၏ အျဖစ္၊
(၃) အသုဘအာ႐ုံနိမိတ္ကို ရျခင္း၊
(၄) ကာမရာဂကို ပယ္ေဖ်ာက္ႏုိင္ျခင္း၊
(၅) ကိုယ္ခႏၶာ၏ အသုဘသေဘာကို အဖန္တလဲလဲျမင္ႏုိင္ျခင္း
(၆) သံေဝဂအျဖစ္မ်ားျခင္း၊
(၇) က်န္းမာျခင္း, ပ်ဳိႏုျခင္း, အသက္ရွင္ျခင္း၌မွီ၍ ျဖစ္ေသာ မာန္ယစ္မႈကိုပယ္ႏုိင္ျခင္း၊
(၈) ေဘးႀကီး ေဘးငယ္ကို သည္းခံႏိုင္ျခင္း၊
(၉) နတ္တို႔အေလးျပဳအပ္ ခ်ီးမြမ္းအပ္သည္၏ အျဖစ္၊
(၁ဝ) အပၸိစၧတာ စသည္တုိ႔ အားေလ်ာ္ေသာ အက်င့္ရွိသည္၏အျဖစ္၊ စေသာအက်ိဳးတုိ႔ကုိ ရရွိႏုိင္ေသာေၾကာင္႔ သုသာန္ဓုတင္ကို မျပတ္မွီဝဲသင့္လွေပ၏။
(၀ိသုဒၶိမဂ္အ႒ကထာမွထုတ္ႏွုတ္၍ သင္႔ေလ်ာ္ေအာင္ေဖာ္ျပေပးျခင္းျဖစ္သည္)
No comments:
Post a Comment